2019. november 15., péntek

Vélemények

Tudtad, hogy a Napkút Kiadó honlapján és a Google Books-nál is beleolvashatsz a regénybe?

Itt pedig kedvcsinálóként néhány összegyűjtött vélemény:

"Most fejeztem be és milyen jó kis sztori lett ez :). Jók a pop-kulturális meg az ilyen-olyan fandom utalások, nem érződnek erőltetettnek (mint pl. a Ready Player One-ban). Kevés science-fictiont olvastam, sőt mondhatni csak mostanában kezdtem beleásni magam a műfajba, nekem inkább a fantasy/high fantasi a műfajom, de egyáltalán nem okozott nehézséget megérteni a szimuláció szimuláció hátán, hópehely univerzum dolgot. Camden után végig drukkoltam, hogy ne rontsd el a végét, és nem is rontottad el, úgy zártad le ahogy kellett. Gaiman pl, szerintem folyton elrontja a végét, picit olyan érzés mintha nem tudna mit a kezdeni azzal a rengeteg jó ötlettel amivel telepakolta a sztoriját, mindent megakar magyarázni, minden szálat elvarrni, és elfelejti, hogy az igazán jó történetek hagynak teret az olvasónak is hogy folytassa őket." - Kis Edit

"Én még olvasom, egyelőre elég érdekes az alapszitu, nagyon szellemes, hangulatos. Külön tetszik az egyes szám első személyes írásmód." - Kovári György Márió

"Még nem értem a végére, de nekem nagyon tetszik. Mondjuk amúgy is a szimulációs téma a szívem csücske, blogoltam is róla sokat. Szóval elismerésem, nagyon jó lett!" - Fazekas László

"A témád és az elgondolásod zseniális. Nagyon szeretem, ahogy erről a fizikai valóságról elmélkedsz, és összegyúrod minden rétegét. Szó szerint. Borzasztó lendületes, dinamikus a stílusod. Talán ilyen gyorsan nem vezetett még írás. Verne sem, pedig ott csak hajók vannak meg nagy kalandok emberi szinteken. " - Komáromi Sándor

"Most értem a könyv végére... egyetlen szóval: zseniális!" - Pikó Bettina

"Nagyon jó! Egy kis Bajnokok reggelije, egy kis Galaxis útikalauz, egy kis Mátrix, nekem még Dr Who is befigyelt... innen is, onnan is egy csipet, de valahogy mégis eredetivé, és rendkívül szórakoztatóvá áll össze végül. Nagyon élvezetes volt olvasni, örülök, hogy elolvashattam, várom a többit, és szeretettel gratulálok! :)" - Gergely Judit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése